Katsokaamme mitä ympärillämme tapahtuu.
+ ihmiset ovat väsyneitä ja stressaantuneita
+ ihmiset kokevat, että heillä on liian vähän
aikaa
+ Ihmisillä on liian tiukka taloustilanne
Elämäntapaan liittyvät terveysongelmat lisääntyvät lisääntymistään. Lääkkeiden
käyttö on siitä yksi merkki.
Suomessa
-
700 000 ihmistä käyttää
kolesteroolilääkkeitä
-
500 000 ihmistä kärsii
korkeasta verenpaineesta
-
200 000 potee astmaa
-
300 000 potee diabeetestä
-
500 000 potee migreenistä
-
1/3 väestöstä kärsii uniongelmista
Eli kun kysymme kanssaihmiseltä miten voit,
vastaus saattaa olla: kiitos hyvin. Mutta, todellisuudessa jopa 80 % ihmisistä
kokee jonkinlaisia vaivoja. Signaalit ovat esim. pääsärky tai väsymys.
Autossa esim. öljypainevalo palaa jos öljypaineessa
on ongelmia ja me reagoimme siihen signaaliin. Ihmisten kannattaisi samalla
tavalla seurata oman kehonsa signaalit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti